نوشته شده توسط : aplo

سوال اصلی: داستان های منفی زیادی در مورد افرادی که به کانادا مهاجرت کردند و اقامت کانادا را گرفته اند وجود دارد؛ آیا تجربه و داستان مثبتی وجود دارد؟ آیا واقعا مهاجرت به کانادا ارزش دارد؟

در این مقاله نظرات کاربران مختلف در رابطه با مهاجرت به کانادا را گردآوری کرده ایم تا پیش از مهاجرت، نظرات مثبت و منفی افرادی که با موقعیت های شغلی و یا تحصیلی متفاوت به کانادا رفته اند را ببینید.

تجربه های مثبت مهاجرت به کانادا

۱- مهسا، مدیر عامل یک شرکت در تورنتو

بله مهاجرت به کانادا واقعا ارزشمند است! من به چند نکته در این زمینه اشاره می کنم:

اول: سیستم آموزشی کانادا

کانادا برای آموزش، ارزش بسیار بالایی قائل است. دولت کانادا سالانه هزینه های زیادی را برای ارتقای سطح علمی شهروندانش پرداخت می کند. در اینجا اکثر مردم با سواد و دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

دوم: استقبال از مهاجران

کانادا مدت هاست که متوجه مزایایی که مهاجران برایش به ارمغان می آورند، شده است. سیاست های مهاجرت به کانادا معقول و منصفانه است و به هر کسی که واقعا مایل به داشتن یک زندگی موفق در کاناداست، فرصت خوبی برای دستیابی به اهدافش می دهد.

سوم: مراقبت های بهداشتی

خدمات درمانی در کانادا رایگان است و با هزینه های دولت تامین می شود.

چهارم: فرهنگ مختلف کانادا

موج مهاجرت از کشورهای مختلف به کانادا باعث چند فرهنگی بودن این کشور شده است. همینطور غذاهای خوشمزه ای در کانادا وجود دارد که مربوط به حضور کشورهای مختلف است.

 

۲- علی، راننده ترانزیت بوده و به کشورهای مختلفی سفر کرده است.

به نظر من گزینه های بهتری هم وجود دارد. خواهر و برادر من در کانادا زندگی می کنند و من چندین بار به این کشور سفر کرده ام. کانادا واقعا زیباست اما مکان های بهتری هم وجود دارد. مثلا مهاجرت به کشورهای حوزه شنگن این امکان را به شما می دهد که به همه کشورهای این محدوده آزادانه سفر کنید و فقط محدود به یک کشور نباشید. من عاشق اروپا هستم!


۳- حسن، از سال ۲۰۰۰ در کبک زندگی می کند.

اگر تحمل هوای سرد را ندارید اصلا به فکر مهاجرت به کشور کانادا نباشید. در بیشتر شهرهای کانادا از اواخر اکتبر برف و دمای زیر صفر درجه را تجربه می کنید. کانادایی ها با این هوا مشکلی ندارند و کاملا به آن عادت کرده اند ولی من بعد از این هم سال به این سرما عادت نکردم!


۴- مریم از ادمونتون کانادا 

مهاجرت کردن برای یک سری از مردم ارزش دارد. اگر در ایران درآمد کمی دارید و نمی توانید راحت زندگی کنید، به کانادا مهاجرت کنید. در حال حاضر و با این شرایط در کشور ایران، تلاش مردم برای زندگی راحت و آینده خوب، بی فایده است؛ بهترین راه مهاجرت است. حداقل اینجا حتی اگر کارگر ساده یک سوپر مارکت باشید، براحتی زندگی می کنید و حقوق شهروندی خوبی دارید. اقتصاد کانادا همیشه در حال رشد است.


۵- پدرام، استادیار دانشگاه آلبرتا

این یک سوال فردی است و به شرایط و طرز فکر هر شخصی بستگی دارد. کانادا کشور بسیار بزرگی است و انتخاب اینکه در کدام شهر قصد زندگی و ماندن دارید، بسیار مهم است.

 ادامه نظرات کاربران در رابطه با مهاجرت به کانادا را در سایت دفتر مهاجرتی اپلو مطالعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aplo

خرید و فروش خانه در کانادا یک پروسه نسبتا پیچیده است که نمی توان بدون داشتن اطلاعات کافی وارد آن شویم.منظور از پیچیده، غیر ممکن بودن نیست، بلکه عناصر متعددی در این پروسه دخیل هستند که توجه به همه آن ها در کنار هم جهت موفقیت الزامی است. علاوه بر این بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کانادا دارند بایددر ابتدا با هزینه های خرید خانه در کانادا آشنا شوند.


ممکن است بپرسید « مگر خرید خانه تنها شامل دور زدن با یک مشاور املاک و انتخاب یک ملک از بین ده ها گزینه نیست؟».

در پاسخ باید بگوییم خیر. خرید خانه در کانادا تا این حد ساده نیست.

خرید خانه در کانادا به صرفه تر است یا رهن و اجاره خانه

ممکن است در این شرایط ممکن است سوالات مختلفی به ذهنتان بیاید که از جمله آن ها می توان به موارد زیر توجه کرد:
• کدام یک از لحاظ اقتصادی بهتر است: اجاره یا خرید؟
• شرایط فعلی بازار املاک به چه صورت است؟
• توان مالی من برای خرید خانه تا چه حد است؟
• ویژگی های الزامی و مهم یک خانه چیست؟ چه مواردی در اولویت دوم قرار دارند؟
• ابتدا به سراغ چه کسی برویم؟ بانک یا اجاره دهنده؟ مشاور املاک؟

 

 

 

اجاره آپارتمان در کانادا

قبل از آنکه بدانید مالکیت ملک در کانادا برای شما مناسب است یا خیر به بررسی مزایا و معایب رهن و اجاره خانه در کانادا می پردازیم.

مزایای اجاره آپارتمان در کانادا

در ادامه به بررسی مزایای رهن و اجاره مسکن در کانادا می پردازیم.

جابجایی و تغییر مکان

با این که تغییر خانه و محل زندگی برای یک اجاره نشین کار سختی نیست، اما یک مالک نمی تواند به سادگی و سهولت این کار را انجام دهد. برای افرادی که محل کارشان به شکل مقطعی و مکرر تغییر می کند و یا کسانی که به یکنواختی علاقه ندارند، اجاره نشینی قطعا گزینه بهتری است. فروش خانه همیشه می تواند یک ضرر برای شما باشد به خصوص اگر عجله داشته باشید یا کمتر از ۵ سال از خرید خودتان بگذرد.

مسئولیت های کمتر

مالکیت خانه دارای مسئولیت های متعددی است. شما باید برای تعمیر هر چیزی هزینه پرداخت کنید. هزینه تعمیر، به روز کردن و نگهداری به مرور زمان بیشتر می شود. این هزینه ها بر روی دوش فردی که خانه را اجاره می کند نیست.
هزینه ثابت

اجاره خانه برای افراد معمولا تا مدت مشخصی ثابت است و آن ها می توانند هزینه های ماهانه خود را مدیریت کنند. اما این موضوع برای مالک صدق نمی کند. با این که هزینه وام شما ممکن است ثابت باشد، اما هزینه تجهیزات، تعمیر، بیمه، مالیات و هزینه های غافلگیرانه (نشتی سقف، یخ زدن لوله ها، سیل زیرزمین، خراب شدن در گاراژ و …) نیز در میان هستند.

ادامه مطلب و قیمت اپارتمان در کانادا را میتوانید با کلیک بر لینک مقابل مستقیما دریافت کنید: https://aplolaw.com/1239



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aplo

کانادا کشوری بسیار پهناور است و به‌نظر می‌رسد یافتن شهری مناسب برای زندگی در این کشور کار دشواری باشد. زندگی و کار و تحصیل در کانادا نیز مانند دیگر کشورهای دنیا مزایا و معایبی دارد؛ اگر به‌دنبال یکی از بهترین شهرهای کانادا برای ایرانیان هستید که آرامش شهرهای کوچک را داشته باشد، شهر اتاوا (ottawa) بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

اتاوا پایتخت کاناداو چهارمین منطقه شهری بزرگ در کانادا است، که در شرق جنوب انتاریو، نزدیک شهر مونترال و مرز ایالات متحده است. مهاجرت به شهر اتاوا مزایای بسیاری دارد. دراین شهر فرصت های زیادی برای درگیر شدن در ورزش ، هنر و سایر فعالیت های جامعه وجود دارد. اتاوا شهری دوست دار محیط زیست و سبز است که فضای سبز و پارک های فراوانی دارد.

تاریخچه اتاوا

اتاوا با گاتینو و کبک هم مرز است که با یکدیگر منطقه پایتخت ملی (NCR) را تشکیل می‌دهند. این شهر در سال 1826 به نام بی‌تاون (Bytown) تأسیس شد و در سال 1855 به اتاوا تغییر نام داد و به مرکز سیاسی و فنآوری کانادا تبدیل شد. این فرانسوی ها بودند که در ابتدا استان انتاریو را کشف کردند، جایی که اولین مأموریت ها و پایگاه های تجاری را تأسیس کردند 

اولین لشکر کشی اروپا به اتاوا در سال 1535 اتفاق افتاد، زمانی که ژاک کارتیه یکی از کشتی های خود را به بالای رودخانه اتاوا فرستاد. جمعیت اتاوا در حدود یک میلیون نفر می باشد. از آنجا که شهر اتاوا محل مناسبی برای مهاجران ایرلندی و فرانسوی های مسیحی بود امروزه شاهد شهری با چندین ملیت مختلف هستیم.

مزایای زندگی در اتاوا

در اتاوا، پایتخت کانادا، بهترین جاذبه ها، جشن ها و عطر و طعم های این کشور را کشف می کنید. در واقع شما می توانیدهمه کانادا را در یک مکان تجربه کنید. مهاجرت به شهر اتاوا مزایای بسیاری دارد. درادامه، برخی از مزایای زندگی در اتاوا توسط دفتر مهاجرتی اپلو برایتان آورده شده است:

1_ کیفیت تحصیل و آموزش در اتاوا

مهاجرانی که به اتاوا مهاجرت می کنند خوشحال خواهند بود که این شهر ازآموزش انگلیسی و فرانسوی با کیفیت بسیاربالا در سیستم دولتی برخوردار است. در واقع مدارس در اتاوا از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار هستند و به طور متوسط ​​دانش آموزان در اتاوا در زمینه های خواندن، نوشتن وریاضیات سطحشان بالاتر از میانگین استان است. دانشگاه اتاوا بزرگترین دانشگاه دو زبانه انگلیسی-فرانسوی در جهان است.

این دانشگاه دومین دانشگاه برتر کانادا و شانزدهمین دانشگاه برتر جهان در زمینۀ بهداشت عمومی است. در میان ساکنان شهرهای دیگر کانادا، ساکنان اتاوا بیشترین مدرک دانشگاهی دکتری را باتوجه‌به جمعیت این شهر دارند. افزون‌براین، تعداد مهندسان و پژوهشگران اتاوا بیشتر از شهرهای دیگر است.این شهر دارای دو دانشگاه اصلی یعنی دانشگاه اتاوا و دانشگاه کارلتون می باشد.

2_ ثبات اقتصادی در اتاوا

اقتصاد مقاوم اتاوا دو بخش عمده را شامل می شود – فناوری پیشرفته و دولت فدرال. هر دو بخش شغل هایی پردرآمد برای کارمندان در یک محیط نسبتاً پایداررا ارائه می دهند. در کل اتاوا شهری آباد و دارای اقتصادی نسبتاً پایدار است. اما مانند سایر شهرها، اقتصاد آن تحت تغییرات جمعیتی ، اجتماعی و فناوری قابل توجهی قرار دارد.

تنوع اقتصادی پایین اتاوا نشان دهنده تمرکز مشاغل در بخش خدمات عمومی است که ناشی از نقشی است که دولت فدرال در اقتصاد شهر بازی می کند. در واقع در اتاوا نابرابری درامد نسبتاً کمی وجود دارد. به دلیل اقتصاد خوب و ثابت، نرخ بیکاری در اتاوا بسیار پایین می باشد و بیش از ۵۰۰ هزار شغل در این شهر وجود دارد.

 ادامه مطلب کار در اتاوا



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()