لزوم داشتن وکیل مهاجرت
نوشته شده توسط : aplo

چرا وکیل مهاجرت

به طور خلاصه به فردی که وکالت دارد تا کارهای مهاجرت شما را انجام دهد، وکیل مهاجرت گفته می شود. قوانین داخلی و بین‌المللی در کشورها بسیار متنوع و پیچیده است و افراد اصولا برای انجام این پروسه های طولانی که قطعاً هیچ‌ تخصصی در مورد آن ندارند، اطلاعات کافی و لازم را نداشته و نمی توانند پروسه تشکیل پرونده و پیگیری آن را به تنهایی انجام داده و به کشور دیگری مهاجرت کنند. در اینگونه مواقع مراجعه به وکیل مهاجرت منطقی‌ ترین گزینه است، یعنی شخصی که از نظر قانونی صلاحیت و مجوز این کار را داشته باشد. پس انتخاب یک وکیل مهاجرتی امری بسیار حساس است و میتوان گفت وکیل مهاجرتی می تواند در سرنوشت و آینده شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

در کشور کانادا علاوه بر وکیل مهاجرت، مشاورین مهاجرت نیز دارای مجوز لازم برای انجام کارهای مربوط به ویزا و اقامت بوده و میتوانند به صورت تخصصی شما رو در این مسیر یاری کنند.  با توجه به اینکه آنها نیز مجوز فعالیت رو دارند اصطلاحا به این افراد نیز وکیل مهاجرت گفته میشود.

 

هنگام انتخاب وکیل مهاجرت باید کاملاً دقت کنید تا ویژگی‌هایی نظیر:

مجوز و پروانه فعالیت در سطح بین المللی (یعنی مجوزهای لازم و قانونی در کشورهایی که در آن ها فعالیت دارد را داشته باشد، هم کشور مبدا و هم کشور مقصد)؛

دفتر حقوقی و پایگاهی ثابت و مشخص در کشورهای حوزه فعالیت خود داشته باشد؛

با وکلای کشور مقصد روابط قانونی داشته باشد. چرا که ارتباط او با وکلای بین المللی سبب تقویت اطلاعات، حفظ ارتباطات، آگاهی از اخبار بین المللی و همچنین تغییرات قوانین مهاجرتی کشور ها می شود؛

مسلط به قوانین کشورها و سفارتخانه های کشورهایی باشد که در آنها فعالیت میکند؛ 

به امور بین الملل و مناسبات سیاسی آگاه باشد.

 

همچنین، یکی دیگر از روش های انتخاب وکیل مهاجرتی خوب، داشتن دفتر مهاجرتی، داشتن سایت های معتبر، کانال و فعالیت در فضای مجازی است.

 

مزایای استفاده از وکیل مهاجرت

با داشتن وکیل مهاجرت پروسه شروع تا پایان مهاجرت به کشور مقصد بسیار سریع‌ تر و کاملاً قانونی طی می‌شود.

وکیل مهاجرت کلیه اطلاعات لازم در خصوص کارهایی که قبل از سفر باید انجام دهید را به شما اطلاع می دهد.

با داشتن وکیل مهاجرت، امنیت و آرامش ذهنی بیشتری دارید و می‌توانید بدون استرس به کارهای خود بپردازید.

هزینه ها کاهش پیدا می کند چون مسیر قانونی است.

وکیل مهاجرت شما را از سردرگمی خارج کرده و مشکلاتی که ناشی از انجام امور توسط فردی غیرمتخصص انجام شود را به‌شدت کاهش می‌دهد.

باتوجه ‌به اینکه روش ‌های گوناگونی برای مهاجرت وجود دارند، وکیل مهاجرت باتوجه ‌به شرایط کنونی شما و مناسبات بین‌المللی بهترین گزینه را پیشنهاد می‌کند.

وکیل مهاجرت می‌تواند به ‌راحتی شما را با وضعیت فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، رفاهی، کار و تحصیل کشور مقصد آشنا کند تا با دیدی کاملاً باز اقدام کنید.

دربسیاری از کشورها مسئولیت هر گونه خطا و کلاه برداری ناشی از عدم کمک‌ گیری فرد مهاجر از وکیل مهاجرت به عهده خود فرد است و گاهاً جرم تلقی می شود.

وکیل مهاجرت از زمان مناسب برای مهاجرت و بازگشایی پرونده مهاجرت، نحوه وقت گرفتن از سفارت کشور مقصد و .... به خوبی اطلاع دارد.





:: برچسب‌ها: مهاجرت , کانادا , مهاجرت به کانادا , کار در کانادا , ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: